(044) 289-72-30 | (044) 289-72-31 | (044) 289-37-41 |
(068) 716-11-07 | (093) 512-52-72 | (066) 567-51-09 |
Гарантія та сервіс
Гарантійне обслуговування.
На всі товари, що продаються в Євро Плюс, надається гарантія, право на безкоштовний ремонт або заміну товару, що не має належної якості. Термін гарантії на кожен товар вказаний у каталозі та на картці товару нашого інтернет-магазину. При покупці кожен покупець отримує гарантійний талон, в якому перераховані всі куплені товари, їх серійні номери, термін гарантії на кожен із товарів, дата продажу, порядок гарантійного обслуговування, контакти сервіс-центру (адреса, телефон та режим роботи).
При виникненні гарантійного випадку з готовим виробом розділи каталогу «комп'ютерна техніка», «комп'ютерна периферія», «монітори» - ремонт здійснюється через мережу авторизованих сервіс центрів виробника. Покупець передає їх у ремонт самостійно, контакти вказані у гарантійних талонах від виробника.
Для здійснення гарантійного ремонту комп'ютерних комплектуючих – покупець передає несправний товар сервіс-центру «Євро Плюс». Ми проводимо діагностику (за бажанням у присутності покупця) та подальшу передачу для ремонту в авторизований сервіс-центр дистриб'ютора. Термін гарантійного ремонту – до 14 днів
У разі, якщо гарантійний ремонт не може бути виконаний, на розсуд покупця проводиться заміна товару на новий такий самий або аналогічний, або повернення грошових коштів на підставі заяви у строки, передбачені Законом України про захист прав споживача
Для покупців із регіонів проводитися відправлення несправного товару до Києва «Новою поштою» або «Автолюксом», транспортні витрати несе покупець
Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами при виникненні гарантійного випадку.
Повернення товару
Кінцевий споживач має можливість відповідно до чинного законодавства зробити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки, але тільки у разі повернення його у повній комплектності, включаючи упаковку, без пошкоджень товарного вигляду та слідів використання. При цьому в сервіс-центрі проводиться діагностика обладнання, що повертається. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться тільки після отримання висновку авторизованого сервіс-центру про те, що умови експлуатації не були порушені.
Рекламації.