Гарантійне обслуговування

На всі товари, що продаються в Євро Плюс, надається гарантія, право на безкоштовний ремонт або заміну товару, що не має належної якості. Термін гарантії на кожен товар вказаний у каталозі та на картці товару нашого інтернет-магазину. При покупці кожен покупець отримує гарантійний талон, в якому перераховані всі куплені товари, їх серійні номери, термін гарантії на кожен із товарів, дата продажу, порядок гарантійного обслуговування, контакти сервіс-центру (адреса, телефон та режим роботи).

При виникненні гарантійного випадку з готовим виробом розділи каталогу «комп'ютерна техніка», «комп'ютерна периферія», «монітори» - ремонт здійснюється через мережу авторизованих сервіс центрів виробника. Покупець передає їх у ремонт самостійно, контакти вказані у гарантійних талонах від виробника.

Для здійснення гарантійного ремонту комп'ютерних комплектуючих – покупець передає несправний товар сервіс-центру «Євро Плюс». Ми проводимо діагностику (за бажанням у присутності покупця) та подальшу передачу для ремонту в авторизований сервіс-центр дистриб'ютора. Термін гарантійного ремонту – до 14 днів

Для покупців із регіонів проводитися відправлення несправного товару до Києва «Новою поштою» або «Автолюксом», транспортні витрати несе покупець.

Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами при виникненні гарантійного випадку.

Повернення товару

Кінцевий споживач має можливість відповідно до чинного законодавства зробити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки, але тільки у разі повернення його у повній комплектності, включаючи упаковку, без пошкоджень товарного вигляду та слідів використання. При цьому в сервіс-центрі проводиться діагностика обладнання, що повертається. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться тільки після отримання висновку авторизованого сервіс-центру про те, що умови експлуатації не були порушені.

Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами щодо повернення або обміну товару.

Рекламації.

У разі виявлення покупцем не повної комплектності товару, пошкоджень товару, розбіжностей у накладній та гарантійному талоні (пересорт) - ми приймаємо до розгляду рекламації. Перевіряйте товар при отриманні, і тоді ми зможемо швидко закрити всі питання щодо рекламації. Рішення про повернення коштів покупцю з рекламації провадиться на підставі його заяви у строки, передбачені Цивильним Кодексом України.

Заповніть форму внизу цієї сторінки і ми зможемо протягом одного робочого дня зв'язатися з Вами при виникненні рекламації..

Якщо ви маєте проблеми з товаром, які неможливо вирішити за допомогою технічної підтримки або відділу з продажів, ви можете повернути його назад. Для цього достатньо заповнити форму повернення. Ваш запит буде оброблено протягом трьох робочих днів.

Поверненню підлягають товари за умови збереження товарного вигляду, наявності повної комплектації та оригінального пакування.

Зверніть увагу на групу товарів, що не підлягають поверненню згідно до чинного законодавства.

Інформація про замовлення

* Ім’я:


* E-mail:


* Номер телефону:


* Номер замовлення:


* Прізвище:


Дата замовлення:

Інформація про товари і причина повернення

* Назва товару:

* Код товару:

* Причина повернення:
Відкритий товар:


Несправність або інші деталі:
Введіть код у поле нижче: